Yardım Merkezi

Sipariş Süreçleri

Siparişin Alındı

› Kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde sipariş durumunuzu ilk olarak ''Siparişin Alındı'' olarak göreceksiniz. Bu aşama sipariş talebinizin/ödemenizin tarafımıza ulaştığı ve siparişinizdeki ürünlerin temin sürecinin depo personellerimiz tarafından başlatıldığı aşamadır.

Ödeme Bekleyen Siparişin Var

Ödeme adımında Havale ile ödemeyi seçtiğiniz alıverişlerde sipariş durumunuzu ilk olarak ''Ödeme Bekleyen Siparişin Var'' göreceksiniz. Havale ödemenizi yaptından sonra ödemeniz onayladığında sipariş durumunuz ''Siparişin Alındı'' olacaktır. Bu aşama sipariş talebinizin/ödemenizin tarafımıza ulaştığı ve siparişinizdeki ürünlerin temin sürecinin depo personellerimiz tarafından başlatıldığı aşamadır.

Siparişin Paketlendi

Bu aşamada temini yapılan ürünleriniz paketleme bölümüne iletilerek, ilgili personeller tarafından titizlikle hazırlanır ve ardından siparişinize ait faturanız kesilir. Kesilen faturanız ile birlikte sipariş durumunuz hesabınızda artık ''Siparişin Paketlendi'' olarak görülecek ve tarafınıza bilgilendirme maili gönderilecektir. Faturanız kayıtlı mail adresinize e-fatura olarak gönderilmektedir. Bu aşama sonunda paketlenen siparişler kargo firmasına teslim edilmek üzere depomuzda bekletilmeye başlanır.

Siparişin Kargoya Verildi

Ürünlerinizin kargo firmasına teslim edildiği ve takip numaranızın kayıtlı mail adresinize gönderildiği son adımdır. Kargo firmasının size ürünü ulaştırmadan önce SMS ile de tekrar bir bilgilendirme yapacağını da hatırlatmak isteriz. Hesabım > Siparişlerim sayfasındaki sipariş detayından Kargom Nerede? butonuna tıklayarak kargo takibinizi anlık olarak kolayca sağlayabilirsiniz. Eğer üyeliksiz sipariş verdiyseniz siparişinizin durumunu Sipariş Takibi sayfasından e-mail ve sipariş numaranız ile kontrol edebilirsiniz.

İptal ve İade

Bilgilendirme

Önemli 1: mp.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren otuz (30) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Online alışverişlerde mağazalarımızdan herhangi bir işlem yapılmamaktadır.

Önemli 2: pazarama.com, flo.com, lcw.com, Trendyol.com, Hepsiburada.com ve N11.com üzerinden MP ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca mp.com.tr siparişleri için geçerlidir (!)

Önemli 3: Hijyen koşulları gereği maske ve iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ancak ambalajı açılmamış, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.

Siparişimi nasıl iptal ederim?

Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun Sipariş iptal istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım/İade Taleplerim alanından online talep oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz. Üye değilseniz, Üyeliksiz Kolay İade sayfasından iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın. Faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz veya 0850 223 89 68 No’lu müşteri hizmetlerimizden 7/24 destek alabilirsiniz.

İade paketinizi en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edin En yakın Yurtiçi Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek oluşan ücretsiz müşteri kodu ve iade kargo kodunuzu belirtmeniz yeterlidir. Online Depo İade Adresi Selahaddin Eyyubi Mah. Uğur Mumcu Cad No:31 Pames Plaza, 34517 /Esenyurt/İstanbul

Sipariş İptalini Nasıl Yaparım?

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz paketlenmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişiniz Sipariş Alındı statüsünde iken [email protected] mail adresine veya 0850 223 89 68 telefon numarasına iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Kargo ve Teslimat

Kargoya Teslim Süresi Kaç Gündür?

Siparişleriniz 24 Saat içerisinde özenle hazırlanarak kargo yetkililerine teslim edilir. (*Resmi günler ve hafta sonları gelen siparişler ilk iş günü işleme alınır. **Kampanya dönemleri yaşanan yoğunluktan dolayı bu süre uzayabilmektedir.)

Hangi Kargo İle Çalışıyorsunuz? Kaç Günde Teslim Etmektedir?

Kargolarınız Yurtiçi Kargo güvencesi ile hafta içi günlerde İstanbul içi 1-2 iş günü, İstanbul dışı 2-4 iş günü içerisinde sizlere ulaştırılmaktadır. (İlgili süreler mücbir sebeplere ve uzak noktalara göre değişiklik gösterebilir.)

Sipariş verdiğim ürünün paketi hasarlı elime ulaştı. Ne yapmam gerekiyor?

Size ulaşan siparişlerinizin paketinde, herhangi bir hasar gördüğünüzde...

Garanti

Ürünün Garanti Süresi Kaç Gündür?

Siparişinizde bulunan ürünler ile ilgili tüketici kaynaklı olmadığını düşündüğünüz bir sorun ile karşılaşmanız durumunda, ürünü garanti süresi olan 6 ay içerisinde faturanız ile birlikte adresimize gönderebilirsiniz.

Ürünün İnceleme Süresi Kaç Gündür?

İnceleme departmanımıza ulaşan ürününüzle ilgili inceleme işlemi en geç 21 iş günü içerisinde tamamlanmakta ve tarafınıza bilgi verilmektedir.

Ürün İnceleme ve Red Sonucu Nasıl Olmaktadır?

İnceleme sonucunda üretim kaynaklı bir problemle karşılaşılması durumunda ürününüzün iadesi yapılacaktır. Kullanıcı kaynaklı bir sorun ile karşılaşılması durumunda ürününüz Yurtiçi Kargo firması ile sistemde kayıtlı olan adresinize gönderilecektir.

İnceleme Ürünü Depomuza Nasıl Gönderilmektedir?

İnceleme ürünlerinizi Selahaddin Eyyubi Mah. Uğur Mumcu Cad No:31 Pames Plaza, 34517 /Esenyurt/İstanbul adresine Yurtiçi Kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

Üyelik

Nasıl üye olabilirim?

mp.com.tr'ye üye olmak kolay ve ücretsizdir. Üye olmak için adınızı, soyadınızı, sıklıkla takip ettiğiniz e-posta adresinizi ve bundan sonra mp.com.tr'ye giriş yapmak için kullanacağınız şifrenizi girmeniz yeterlidir. Üye olmak için tıklayınız..

mp.com.tr Güvenli midir?

Kesinlikle evet. Online alışveriş sitemizde tüm kullanıcı işlemleri SSL sertifikası ile korunmaktadır.

E-ticaret sitesinde satışa sunulan ürünler orijinal midir?

Sitemiz MP'nin resmi online satış sitesidir ve tüm ürünlerin orijinalliği %100 MP garantisi altındadır.

Üye girişi nasıl yapılır?

Üye girişi yapabilmeniz için öncelikle mp.com.tr'ye üye olmanız gerekmektedir. Üye olmak için, Üye Ol 'a tıklamanız yeterlidir. Üyelik bilgilerinizle giriş yapabilmeniz için Giriş Yap linkine tıklamanız ve açılan sayfada Giriş Yap alanında bulunan alanlara üye olduğunuz e-posta adresiniz ve şifrenizi girmeniz gerekmektedir.

Şifremi unutursam ne yapmam gerekir?

Şifrenizi unuttuysanız, Giriş Yap bölümünde yer alan "Şifremi Unuttum" metin linkine tıklayın. Açılan ekranda sizden mp.com.tr'ye üye olduğunuz e-posta adresiniz istenir. e-Posta adresinizi girdikten sonra, kayıt olduğunuz bu e-posta adresinize Şifrenizi unuttuğunuza ve yeni şifre talep ettiğinize dair bir bilgilendirme postası gelir. Gelen postada size gönderilen doğrulama linkine tıkladığınızda, yine aynı e-posta adresinize yeni şifrenizi içeren bir e-posta ulaştırılır. Sizinle e-posta aracılığıyla paylaşılan yeni şifrenizle mp.com.tr'ye giriş yapabilir, dilerseniz ilk kullanımınızda şifrenizi hatırlayabileceğiniz bir şifre ile değiştirebilirsiniz.

E-posta adresimi ve şifremi nasıl değiştiririm?

e-Posta adresinizi ve şifrenizi değiştirmek için, mp.com.tr'ye giriş yaptıktan sonra, üst menüde sağ kısımda yer alan "Hesabım" butonuna tıklayınız. Açılan sayfada "Şifremi Değiştir" seçeneğini işaretleyerek işlemi tamamlayabilirsiniz.

Üye olduğum e-posta adresi geçerliliğini yitirmişse ne yapmalıyım?

Üye olduğunuz e-posta adresinin geçerliliğini yitirmesi durumunda, eğer mp.com.tr'ye giriş yapamıyorsanız, bu bilginizin değiştirilmesi talebini İletişim sayfamızda yer alan form aracılığıyla yapabilirsiniz. Eski e-posta adresiniz ile birlikte hangi e-posta adresinizle değiştirilmesini talep ettiğinizi metnin içeriğinde belirtebilirsiniz. Bizimle mesajınızı paylaşırken kullandığınız e-posta adresinizin sıklıkla kullandığınız bir e-posta adresiniz olmasına özen gösteriniz.

Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Tabii ki üye olmadan mp.com.tr'de alışveriş yapabilirsiniz. Yine de sipariş oluştururken zorunlu bir takım bilgileri girmeniz gerekmektedir. mp.com.tr fırsatlarından anında haberdar olmak için üyemiz olmanızı tavsiye ederiz.

cultureSettings.RegionId: 4 cultureSettings.LanguageCode: RU